Webové stránky musí být vytvořeny tak, aby dovedly návštěvníka k hledanému cíli a obchodníkům proměnily návštěvníka v zákazníka. Předem důkladně promyslete, co od webu očekáváte, a jakou má plnit funkci. To je důležité proto, abychom mohli vybrat správné a vhodné řešení.
Nejprve musíme získat informace i zamýšleném projektu, které analyzujeme a nevrhneme vhodné řešení projektu.
Základem je správně vytvořená struktura, kterou si lze představit jako knihu, ve které se neztratíte. Jednotlivé prvky vám ukáží ten správný směr.
Na základě provedené analýzy a dostupných informací o záměru a cílové skupině připravíme grafickou podobu webu.
Jakmile si odsouhlasíme grafickou podobu webu, začneme ji napojovat na redakční systém. Bez toho by navržený obrázek zůstal jen obrázkem.
Po napojení grafiky na redakční systém probíhá testování funkčnosti webu a odstranění případných chyb, které se projeví v rámci testování.
Stránky naplníme dodaným nebo námi připraveným obsahem. Vše záleží na tom, jak se s vámi dohodneme.
Celý projekt předem odzkoušíme a převedeme z naší pracovní verze do ostrého provozu.
Pro zdárný průběh a dokončení každého webu je nezbytná úzká spolupráce zadavatele projektu. Bez té by totiž nemohl být web nikdy dokončen tak, aby plnil svou funkci.
Prohlédněte si náš webový koktejl. Jsou to ukázky realizovaných webů a projektů našich klientů. Naleznete v něm jak weby na míru, tak stránky ze šablony. A při té ochutnávce nezapomeňte mrknout na loga a další grafické ingredience.