Optimalizace feedu a psráva cenových srovnávačů

Heureka a Zboží - cenové srovnávače, se kterými můžete prorazit

Srovnávače zboží jsou nástroji on-line marketingu, kdy s poměrně nízkými náklady můžete dosáhnout velmi dobrých výsledků a být vidět. Jestliže prodáváte zboží, které prodává více prodejců, máte možnost ho nabídnout prostřednictvím cenových srovnávačů svým zákazníkům. Cenové srovnávače nejsou vhodné v případech, kdy prodáváte unikátní zboží (např. řemeslné výrobky, rukodělné výrobky atd.), anebo nemáte pro váš produkt konkurenci.  

Heureka.cz, Zbozi.cz - cenové srovnávače, se kterým vám pomůžeme

Co vám správa cenových srovnávačů přinese

Nastavení účtu

Napárování kategorií

Napárování produktů

Více objednávek

Výhody cenových srovnávačů zboží

  • přesné cílení na návštěvníky se zájmem o daný produkt
  • platíte pouze za přivedené zákazníky
  • nízké finanční náklady
  • vyšší konverzní poměr 
  • ukážete zákazníkům svou důvěryhodnost 
  • můžete ovlivnit pozici ve výpisu e-shopů

Nevýhody cenových srovnávačů zboží

  • Lidé zaměřují zejména na cenu, ale v současné době to již není jediné hledisko, které rozhoduje o nákupu. Je třeba najít rovnováhu mezi cenou výrobku, dopravou a dalšími benefity, které můžete nabízet.
  • V případě bidování je na Heurece potřeba vlastnit certifikát Ověřeno zákazníky, bez něho se není možné do bidování zapojit. 

 

Přenechejte nám správu cenových srovnávačů

Spravujeme my

  • Zařazení zboží do kategorií
  • Napárování produktů (pokud existuje produktová karta)
  • Nastavení cen v aukci
  • Průběžná optimalizace 
  • Průběžné úpravy kampaní na základě získaných dat a potřeb klienta
  • Sledování kampaní v analytickém účtu. Pokud klient takový nemá, založíme a nastavíme ho. Budete mít vlastní účet, který je spravován z účtu správce. Po ukončení správy nepřijdete o svá data.

Spravujete si sami

  • Kampaň není efektivní
  • Zbytečně vysoké ceny za proklik
  • Nevhodné aukce
  • Nespárované položky
  • Chybně zvolené kategorie

Víme, jak pracovat s cenovými srovnávači a na co se zaměřit. Každý obor má svá specifika. Proto před započetím prací provedeme audit, řekneme, co bude třeba udělat proto, abyste mohli uspět.

Vydělávejte s cenovými srovnávači zboží

Zvýšení počtu prokliků a snížení nákladů - cenové srovnávače zboží
Správa zbožového srovnávače: snížení nákladů ceny za konverzi, zvýšení počtu prokliků.

 Ukázka nárůstu počtu konverzí. Podotýkáme, že k nárůstu došlo mimo sezónní prodej. 

Z výše uvedených ukázek je patrné, že správa cenových srovnávačů má význam. Přinese vám zvýšení prodeje a při správném vedení také nižší náklady. Nesmíme však zapomínat na to, že důvodem, proč zákazník nakoupí právě u vás, není jen fakt, že jste vidět, ale také to, jaké zboží nabízíte a jaký máte servis. A to bývá velmi často rozhodují faktor při výběru obchodu, kde chce zákazník nakoupit. Všechny tyto faktory se pak odráží v celkovém hodnocení, která má zákazník možnost veřejně sdělit.

Ceník

Zboží.cz, Heureka.cz
Služba Popis Cena
Nastavení účtu - nastavení dopravy, kontrola a nastavení kategorií pro párování produktů  Jednorázová částka 2500 Kč/účet 
Nastavení párování produktů Jednotlivé kusy á 30 Kč
  Do 100 produktů 1500 Kč
  Do 250 produktů 3000 Kč
  Nad 250 produktů Individuální dle objemu položek
Měsíční správa Zahrnuje napárování max. 30 položek, kontrolu párování a sledování konkurence tak, aby mohly být napárovány i produkty dosud nespárované, (např. zboží doposud nabízel jen jeden prodejce atd.), bidování (na Heureka.cz lze jen v případě, že obchod je držitelem certifikátu Ověřeno zákazníky). 1500 Kč
Konzultace on-line 60 minut Cena zahrnuje samotnou konzultaci a přípravu na ni. 1000 Kč

 Konzultace probíhají on-line prostřednictvím Google Hangouts nebo Skype. Obě možnosti nabízejí sdílení obrazovky, které je pro tento typ konzultace nezbytný.  

Poptávka

Jméno*
E-mail*
Telefon
Dotaz, text poptávky*

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Odeslat poptávku