COPYWRITING, copyediting

Tvorba reklamních textů a webového obsahu, jazykové korektury

copywritingChcete-li svou službu nebo produkt na internetu prodat, potřebujete text, ve kterém srozumitelně a poutavě popíšete, co nabízíte, a tak poskytnete návštěvníkovi informace, které na stránce očekává. Tvorba takového textu se nazývá copywriting.

Jaký text si můžete objednat

  • webový copywriting - tvorba textů pro webové prezentace a e-shopy 
  • copyediting - editování (úprava) existujících webových textů
  • jazykové korektury - kontrola a oprava gramatiky a stylistiky
  • tvorba PR článků - texty, které prezentují firmu, službu(y) nebo produkt(y) v blozích a na internetových portálech
  • texty pro příspěvky na sociálních sítích a pro newslettery
  • reklamní texty pro PPC kampaně

Informace byste měli sdělovat ve formě tzv. „obrácené pyramidy“.

Co znamená „obrácená pyramida“ a jak se takový text píše?

  1. Nejdůležitější informace, které se služby nebo produktu týkají.
  2. Podrobnosti o produktu či službě.
  3. Nakonec poskytnete doplňující informace.

Co zahrnuje správný copywriting?

Duplicitní text

Vyvarujte se duplicitnímu textu!

Každý text by měl být originální. Stejné texty na dvou či několika různých stránkách nepůsobí důvěryhodně ani pro návštěvníka, ani pro vyhledávací roboty. Vyhledavače mohou za takový obsah srazit hodnocení, a tím i zhoršit umístění ve výsledcích vyhledávání.

Struktura textu

Strukturování textu

Návštěvníci obsah webových stránek nečtou, ale skenují, proto by měl být text správně strukturovaný a měl by být rozdělen do několika menších bloků, které jsou odděleny nadpisy.

Klíčová slova

Klíčová slova

Klíčova slova by se měla na stránce vyskytovat rovnoměrně. Pokud bude text psaný pro návštěvníky webu a ne pro vyhledávače, bude i výskyt klíčových slov na stránce přirozený a celý text bude kladně hodnocen jak návštěvníky, tak roboty.

Poptávka

0/9